Veilig sporten

Said Ibrahimi (Jong CD& V Zemst) en Frank Vanwelkenhuysen (Open Vld Schepen Willebroek) slaan de handen in elkaar.

Recent nam Said Ibrahimi het initiatief om een ‘start to run’ te organiseren. “We brengen mensen bijeen in een luchtige, aangename en sportieve manier. Een gezonde geest in een gezond lichaam. Politiek primeert hier minder.” legt Said uit. Op facebook maakte hij reclame voor deze actie en al snel kwamen er verschillende mensen op af. “Ik ben blij dat het initiatief aanslaat. Mensen van verschillende leeftijden nemen deel en de interesse blijft groeien. Iedereen is van harte welkom”.
Na afloop van een van de loop sessies postte Said een foto op facebook van de deelnemers die de aandacht trok van Frank Vanwelkenhuysen. Frank is persoonlijke vriend en eveneens schepen voor de Open Vld te Willebroek. “Het is steeds leuk te zien hoe gepassioneerd Said dergelijke initiatieven opstart. Hij kan dan ook altijd op mijn steun rekenen. Maar mij viel vooral op hoe ‘onzichtbaar’ verschillende deelnemers waren” reageert de schepen. “Ik heb Said opgebeld en onmiddellijk aangeboden om de lopers te sponsoren met reflecterende armbandjes en lichtjes. Zo kunnen ze hun hobby op een veilige manier beoefenen.” vulde Frank aan.

“Tussen ons telt politiek minder. Af en toe wisselen we van gedachten, maar de vriendschap primeert.” concludeert Said.
De start to run komt samen, iedere maandagavond om 19u aan het Bloso domein Hofstade (poort zwembad).

Geïnteresseerden kunnen steeds contact opnemen met Said Ibrahimi (said.ibrahimi@tsmmechelen.be)

Met dank aan Paul Van Welden voor de foto.

Lees de reacties (0)
Lees de reacties (0) Verberg reacties